Lovpakke til bil indeholder alle lovpligtige timer som skal tages

Hos os kommer der ikke skjulte gebyr udover, det i ser her på siden. Vi har ikke “glemt” at nævne ekstra udgifter, som hos mange andre.

Hvordan tilmelder jeg mig?
Du behøver ikke at tilmelde dig, mød blot op til et holdstart.​
Hvornår kan jeg starte?
Vi starter nye hold op hver eneste uge, læs mere under holdstart.​
Hvornår må jeg begynde?
Du kan begynde på dit kørekort 3 måneder før du fylder 17 år.​
Ofte stillede spørgsmål
Er du i tvivl om noget kan du finde svar på de fleste spørgsmål under fanen FAQ.

Køreskole Frederiksberg - Kørekort på Frederiksberg

Bor du på Frederiksberg og er tiden inde til at tage et kørekort, så bør du stærkt overveje Alliance Køreskole. Alliance Frederiksberg er en af de største køreskoler på frederiksberg og har et fleksibelt teoriskema. Vi vil gerne byde dig velkommen til en gratis prøvetime, som foregår hver onsdag kl 19.00. Du kan her på siden læse mere om holdstart og priser.

Vi har en pakke for alle

Om det skal gå hurtigt eller være delt i mindre betalinger har vi dig dækket. Vælg en pakke der passer din behov.

Lovpakke til bil

11.999,-

Tag kørekortet i normal tempo

Lynkursus

14.999,-

Vær klar til teoriprøve på 2 uger

Evaluerende teoriprøver
Har du ikke råd til det hele på én gang?

Tag kørekortet efter eget tempo

Med disse tilbud kan du løbende betale for dit kørekort.

Planlæg dit eget forløb
Betaler kun for de lektioner du tager
Afbetaling bil

1500,-pr. gang

Betal 2000,- i opstart og derefter 7 x 1500,-

Andre udgifter

Udgifter som altid kommer ud over pakken

*Førstehjælpsbevis 850,-
Skal bestilles hos Alliance Trafikskole
Teoribog og online teoriprøver 500,-
Lægeerklæring
Ca. 250-400,- (hos din læge)
Leje af bil og en lektions kørsel før praktisk prøve 1400,-
(København)
Teoriprøve 1370,-
(1170,- til kommunen og 200,- i administration)
Evt. ekstra kørelektioner (1x45 min.) 475,-
Kørsel efter kl 17.00 på hverdage (50,- ekstra pr. lektion) Kørsel i weekend (100,- ekstra pr. lektion)

KØRESKOLE FREDERIKSBERG

Står du og mangler en kvalificeret køreskole Frederiksberg? Så er Alliance Trafikskole en køreskole Frederiksberg, du bør kigge lidt nærmere på. Vi tilbyder en lang række fordele til studenter, der gør motorcykel kørekort mere overkommeligt. Vi har dog naturligvis også stadig de helt traditionelle kørekort pakker, hvor du gennemgår et hurtigt kørekort forløb.

Vores studenter pakker giver studenter mulighed for at tage bil kørekort meget mere fleksibelt. Du tager kortet i dit eget tempo og betaler kun for de timer, du kommer til. Så hvis du har travlt i skolen i en periode, kan du bare udskyde kørekortet lidt, og derefter genoptage undervisningen ( Der må ikke holdes pause på mere end 3 måneder ). Det giver dig også et meget mere fleksibelt forløb i form af betaling, da du kun betaler for de lektioner du deltager i. Du behøver derfor ikke have hele kapitalen fra starten, men kan spare det op løbende og fortsætte som du får penge til det. Dette giver dig en lang række muligheder for kørekort Frederiksberg.

Vi tilbyder udover dette også kørekort til MC. Her gælder naturligvis den samme høje kvalitet, hvilket sikrer dig det bedste forløb og de bedste vilkår til at bestå de endelige prøver. Vi lægger også enorm vægt på, at vores teorilokaler er med til at skabe rammerne om god indlæring. Vi har derfor ny istandsatte lokaler, der alle indbyder til at lære og kan være med til at skabe rammerne om dit forløb, og gøre dig mere tryg og modtagelig overfor det faglige stof.

KØRESKOLE FREDERIKSBERG I TOPMODERNE OMGIVELSER

Grundlaget for, at vi hos Alliance Trafikskole kan tilbyde køreskole Frederiksberg så billigt skyldes det faktum, at vi udnytter vores tid så godt som muligt. Dine køretimer bliver udnyttet på den bedste og mest effektive måde, hvilket resulterer i, du hurtigere bliver tryg i trafikken. På denne måde kan du faktisk nøjes med mindre køretimer ift. Hos andre køreskoler, hvilket er med til at skære en stor del af pris kørekort. Dette mindre antal køretimer går overhovedet ikke ud og dine køreevner, der er på et mindst ligeså højt niveau som hos de dyre udbydere af køreskole Frederiksberg.

Baggrunden for vi kan tilbyde dig en så høj kvalitet, er vores super gode instruktører, der alle er uddannet hos Dansk Kørelærerskole. Dette sikrer dig en god kvalitet og stor faglig viden. Vi lægger dog også meget vægt på, at vores kørelærer har nogle pædagogiske evner, så de er i stand til at formidle stoffet til alle eleverne. Den faglig viden i sig selv betyder ikke så meget, hvis læren ikke kan formidle den. Du kan derfor altid være sikker på, at vores instruktører er af den højeste kvalitet, når du bestiller køreskole Frederiksberg hos os.