Lovpakke til bil indeholder alle lovpligtige timer som skal tages

Hos os kommer der ikke skjulte gebyr udover, det i ser her på siden. Vi har ikke “glemt” at nævne ekstra udgifter, som hos mange andre.

Hvordan tilmelder jeg mig?
Du behøver ikke at tilmelde dig, mød blot op til et holdstart.​
Hvornår kan jeg starte?
Vi starter nye hold op hver eneste uge, læs mere under holdstart.​
Hvornår må jeg begynde?
Du kan begynde på dit kørekort 3 måneder før du fylder 17 år.​
Ofte stillede spørgsmål
Er du i tvivl om noget kan du finde svar på de fleste spørgsmål under fanen FAQ.

KØREKORT KØBENHAVN

Kørekort København – Bor i København og skal tage et kørekort, så er Alliance Trafikskole et godt valg. Køreskolen har flere afdelinger i København med holdstart hver uge. Du kan her på siden læse mere om priser og holdstart.

Vi har en pakke for alle

Om det skal gå hurtigt eller være delt i mindre betalinger har vi dig dækket. Vælg en pakke der passer din behov.

Lovpakke til bil

11.999,-

Tag kørekortet i normal tempo

Lynkursus

14.999,-

Vær klar til teoriprøve på 2 uger

Evaluerende teoriprøver
Har du ikke råd til det hele på én gang?

Tag kørekortet efter eget tempo

Med disse tilbud kan du løbende betale for dit kørekort.

Planlæg dit eget forløb
Betaler kun for de lektioner du tager
Afbetaling bil

1500,-pr. gang

Betal over 10 omgange

Andre udgifter

Udgifter som altid kommer ud over pakken

*Førstehjælpsbevis 850,-
Skal bestilles hos Alliance Trafikskole
Teoribog og online teoriprøver 500,-
Lægeerklæring
Ca. 250-400,- (hos din læge)
Leje af bil og en lektions kørsel før praktisk prøve 1200,-
(København)
Prøvegebyr til politiet 1370,-
(1170,- til kommunen og 200,- til administration)
Evt. ekstra kørelektioner (1x45 min.) 400,-
Kørsel efter kl 18.00 på hverdage (50,- ekstra pr. lektion) Kørsel i weekend (100,- ekstra pr. lektion)

KØREKORT KØBENHAVN

Står du og mangler et billigt kørekort København, kan du med fordel læse videre her. Hos Alliance Trafikskole er vi i blandt Danmarks billigste udbydere af kørekort, samtidig med at vores placering gør at du får værdifuld erfaring bag rattet i en storby. Mange syntes måske det lyder skræmmende at prøve sig af midt i Danmarks hovedstad, men du har selvfølgelig indhentet erfaring fra mindre trafikerede steder, før du prøver kræfter med dette. Vi slipper naturligvis ingen løs i trafikken, medmindre vi er 110 % sikre på at de er klædt på til opgaven. Derfor sørger vi også for flere lærerige teorilektioner, således du også selv føler dig på sikker grund, før du sidder bag rattet.

FIND DET BILLIGSTE KØREKORT KØBENHAVN

Hos Alliance Trafikskole er vi som sagt i blandt de billigste udbydere af kørekort København. Udover at være i blandt de billigste, tilbyder vi flere fleksible og attraktive muligheder, både hvad angår betaling og lektioner. På denne måde sørge vi for at du kan tage dit kørekort når du vil, og ikke mindst betale når du har pengene. Som studerende kan det for eksempel godt være svært at samle 8-9000 kroner sammen, og derfor har vi valgt at gøre det på denne måde. Faktisk er denne måde så unik, at vi er de eneste i Danmark, som tilbyder kørekort betaling på denne måde. Som beskrevet før er det dog ikke kun betalingen der kan foregå på denne fleksible måde, således gælder dette også for teorilektioner.

Det er sådan at vi flere gange i ugen har undervisning, hvorefter du så kan melde dig på de dage du har til rådighed. På denne måde sørger vi for at du får undervisningen på dine præmisser, og derved sikrer dig den bedst mulige oplevelse.

KØREKORT KØBENHAVN – ALLIANCE TRAFIKSKOLE

Der er mange udbydere af kørekort København, og vi har derfor naturligvis forståelse for at du kan have svært ved at vælge den endelige køreskole. Hos os har vi dog flere fordele, som udover ovenstående, også gælder blandt andet placering af selve trafikskolen. Som sagt er vi en Alliance Trafikskole, og du har derfor mulighed for at få både teorilektioner og kørelektioner tre forskellige steder; nemmere bliver det vel ikke at få kørekort København? De tre steder du har mulighed for at tilmelde dig er Frederiksberg, Brøndby Strand og Søborg. På denne måde har vi delt det hele godt ud, og derfor kan vi med sikkerhed i stemmen konstaterer at vi er den billigste og ikke mindst mest fleksible mulighed for kørekort København.