Tag kørekortet hos Alliance Trafikskole

Vi har igennem de seneste år stået for uddannelsen af over 15.000 dygtige elever. Lige nu kan du være en af de første til at tage kørekortet 100% digitalt med vores nye apps.

Alliance Trafikskole - Sammen når vi målet

Danmarks største køreskole

Med vores nye app kan du, sammensætte dit eget forløb med frit adgang til alle vores afdelinger. Med adgang til Danmarks største teoriprogram er du altid sikret teori, når det passer dig. Vores teoriundervisning foregår som klasseundervisning, med holdstart hver uge.

Pakker & priser
Om du skal have kørekort til bil, mc eller tage kørelærer uddannelsen, har vi det hele dækket
Teoriskema
Du kan frit planlægge og tage undervisning på alle køreskolens afdelinger. Du er ikke bundet til et hold
Kontakt os
Er du i tvivl om noget, eller ønsker du blot at få rådgivning omkring forløbet kan du altid kontakte os her
Hvorfor vælge os

Vi er Danmarks foretrukne trafikskole

Fleksibelt teoriforløb med fri adgang på alle afdelinger
Danmarks største teoriprogram
18 afdelinger at vælge imellem i Storkøbenhavn og Sjælland
Skræddersy dit eget kørekort forløb i vores app
Mulighed for at tage kørekortet som et lynkursus
Vi uddanner vores egne kørelærer

Køreskole i Lyngby – Kørekort i Lyngby (Billigt, Godt og hurtigt)

Alliance køreskole Lyngby. Køreskolen er centralt placeret på Bagsværdvej 93, 2800 Kongens Lyngby. Det er nemt at komme til Køreskolen i Lyngby med offentligt transport eller cykel. Køreskolen tilbyder både normale kørekort kurser og lynkurser. Vi har en uforpligtende holdstart hver tirsdag kl 19.30. Det er ikke nødvendigt at tilmelde sig, man møder blot op. Kom i gang med dit kørekort allerede i dag på Alliance køreskole Lyngby.

Har allerede taget kørekortet hos os

Google-anmeldelser

Tog mit MC kort her! Fedeste lærere, god service, og sjovt! Har haft de fedeste køretimer på MC, og bestod alle prøver i første hug. Kan varmt anbefale dette sted. Første køretime med Shauib - og du er solgt! 🙂

Clemens Koch
Trustpilot anmeldelse

5 stjerner til kørelærer flutrim der under hele forløbet har støttet og hjulpet mig. Trods de lange vente tider grundet covid er jeg alligevel blevet prioriteret og kommet hurtigt igennem fra start juni til midt november. Kan varmt anbefales

Markus
Trustpilot anmeldelse

Super god køreskole, hvor kørelærerne er gode til at lære fra sig. Jeg havde Ömer Mor som kørelære. Han er rigtig dygtig, forstående og god til at lære fra sig. Kan klart anbefale Alliance Trafikskole.

Frederik Balsbo Johansen
Trustpilot anmeldelse

Lyn forløb, bestået Teori og praktisk prøve første gang. Super fleksibel og Mumi har været en rigtig god kørelærer, ærligt og venlig 🙂 Hvis du skal fokusere på noget bestemt for du det klart og forståeligt forklaret. Der er en god rutine i Alliance Trafikskole med fokus på at eleverne består første gang.

Max Woweries
Google-anmeldelser

Skønne mennesker, som kører skolen. Jeg nød at tage mit MC-kort her!

Michala Højtved

Køreskole elever fra Lyngby, Virum og Holte

Da Alliance Køreskole Lyngby er centralt beliggende med gode muligheder for offentligt transport får vi elever fra hele Lyngby, Virum og Holte. Vi vil gerne byde dig velkommen til køreskolen i Lyngby. Kom forbi til en gratis kørekort info aften.

Køreskole i Holte – Kørekort i Holte

Bor du i Holte og skal til at starte på dit kørekort. Så er Alliance i Lyngby et godt valg. Køreskolen er placeret på Bagsværdvej 93, 2800 Kongens Lyngby. Det er nemt at komme til køreskolen fra Holte på cykel eller med offentligt transport. Kom forbi til en gratis og uforpligtende introduktion, hver tirsdag kl 19.30.

Køreskole i Virum – Kørekort i Virum

Bor du i Virum og skal til at starte på dit kørekort. Så er Alliance Køreskole i Lyngby et godt valg. Køreskolen er placeret på Bagsværdvej 93, 2800 Kongens Lyngby. Det er nemt at komme til køreskolen fra Virum på cykel eller med offentligt transport. Kom forbi til en gratis og uforpligtende introduktion, hver tirsdag kl 19.30.

Intelligente apps

Mød vores apps

Vores intelligente apps hjælper dig igennem dit forløb og giver dig fuld kontrol over processen. På den måde kan du tage forløbet efter dit eget tempo.